Σ Goblin Season Patch Notes

Game news and forum updates
Ernidull
Azure Drake
175 | 104
Great Love Badge
Earned over 100 cookies
Common Auction Badge
Won 50 auctions
Poggers :cheers:
Ruubel
Grubber
309 | 5
according to discord . 2.0 will be after 1.8. And it means that 1.8 is a long patch, more that 3 months for sure. For instance, that patch before Sigma lasted for half a year.

There is no need to buy "expensive" items at 2nd week from the market, ther is a reason why this patch is "Goblin loot" .
Edited by Ruubel 3 weeks.
fobosollo
Stone Warrior
32 | 1
Looks interesting, too bad its going to happen after Christmas, after holidays, after the time when me and most of my colleagues have time to play.

BTW, i see median forum got same disease/infestation of pog spamming lambs :(.
User avatar
shrimp
Ice Clan
564 | -5
yea aaa !!!
Image
Closure
Lava Lord
92 | 2
fobosollo wrote:Looks interesting, too bad its going to happen after Christmas, after holidays, after the time when me and most of my colleagues have time to play.

BTW, i see median forum got same disease/infestation of pog spamming lambs :(.

yeah dunno why they don't time the reset for new years day or something, got to go back to work when the release happens... every year.
cletyan
Lava Lord
96 | 0
Nice patch hope to see some update and changes to some character.
xismylove
Fallen
1 | 0
Common Supporter Badge
Donated 1 time
Common Patron Badge
Patreon Contributor
thank you so much
VandenPlause
Fallen
1 | 0
This looks amazing and fun. Thanks for all the hard work!
User avatar
hoggl
Cog
218 | 0
Common Supporter Badge
Donated 1 time
Very hyped! love these lootplosions :microwave:
Berkabus1
Pit Knight
117 | 1
Anyone hate running after amazons in toraja? Not to be negative but with the stamina ”problem” r/w and that some characters are ”normaly” slow.. seems as some peoples keyboards are gonna get broken this coming season :hammer: :hammer: