
Na drop przedmiotu, @hellgrind, ale jakiego? Mam ci pokazać drop po jednym rushu mojej assy z ujemnym mf, a drop po rushu amazonki z jakimś nienormalnie wysokim mf? Sprawdź to proszę zanim zaczniesz krytykować. Mf powoduje jedynie większą ilość itemów magic, rare i podwyższenie tier itemu unique. Innego wpływu na drop unique nie ma. Najlepiej sprawdzisz to sam robiąc rush na duncu najpierw z epickim mf a potem bez niego. Zapewniam, że SU będzie tyle samo. A chyba tylko ta kategoria przedmiotów się liczy w farming rushes w MXL, nieprawdaż?
Tak jak napisał już kolega, Charsi Imbue ma swoje subtelności. Proponuję eksperyment dydaktyczny - zdobądź dwa sacred itemy, tej samej kategorii, nasyć postacią na 120 lvl-u i na 20 lvl-u, a potem zacznij je craftować ze shrines. Myślę, że próba 20 shrines na każdy przedmiot wystarczy by przekonać nawet najbardziej zatwardziałych guślarzy.
3. RUNEWORDS czyli Słowa Runiczne mogą byc stworzone TYLKO I WYŁĄCZNIE w Grey (szarych) przedmiotach z dziurami. Do zrobienia RW potrzebna jest 1, 2 albo 6 run i KLEJNOTY!!. Tworząc RW najpierw wrzucasz klejnoty a w ostatnią dziurę runę z której robisz RW. Nigdy na odwrót. Jeśli przedmiot ma 1 dziurę wrzucasz tylko runę.
Nie rozumiem? Napisałem przecież:
Aby wykonac Runeword (RW) nalezy znalezc item, uczynic go Normal (receptura w/w) i za pomoca Oil of Reneval mixowac az do uzyskania zadowalajacego efektu. Wazne by item byl superior
Normal Item + Oil of Enchancement = Superior Item
Receptura na wykonanie RW jest nastepujaca
Socketed (n) item ; ({n-{1;2}};0) jewels ; Rune(s) = RW item.
Istnieja slowa runiczne, ktore wymagaja wiecej niz jednej runy. Czasem wymagaja dwoch, czasem nawet szesciu run.
Wazne jest by zawsze pamietac iz Rune musza poprzedzac Jewele.
więc po co to dublować?
![Innocent :-]](./images/smilies/icon_innocent.gif)
Swój poradnik dla nowicjuszy popełniłem mniej więcej na etapie MXL Ultimative XVc / Median XL wersja obecna. Nikt z szanownych życzliwych komentatorów nie zwrócił na to uwagi (a szkoda, liczyłem raczej na punktowanie tych różnic, które są obecnie istotne) bo i po co, skoro czytają nas ludzie, którzy grają w ten mod dwa dni - zawsze mogą się męczyć.
Założyłem temat ,,Pomoc dla Polaków" bo widzę (i nie tylko ja, koledzy z Sin War z innych krajów też to widzą) że grono Polaków na serwerze ciągle rośnie i staje się znaczące. A nie każdy musi rozumieć mechanikę gry, tym bardziej jeśli grał całe życie w D2:LoD, które stanowi inną grę (nie, proszę mi nie pisać doktoratów nt ,,MXL a D2:LoD!).
Zamiast popisywać się urzędniczą skrupulatnością w penetracji mojego poradnika byłoby lepiej dla wszystkich nowicjuszy, z myślą o których przecież ten temat istnieje, opisać takie fakty jak:
Nie działa już formuła: Oil of Reneval + Rare item = new Rare item
lub
Warto dodać iż istnieje formuła: Oil of Craft + Arcane Crystal = Arcane Cluster;, która pozwala miksować Arcane Cluster z innymi Arcane Crystals tak jak Shrines z Vessels, co pozwala je kolekcjonować, oszczędzając przy tym miejsce w ekwipnuku
Ty natomiast piszesz
5. Jak już robisz poradnik dla polaków to staraj się tłumaczyć to co można przetłumaczyć żeby miało to sens w polskim języku (mowie o "shrines")
podczas gdy mój kumpel, gdy zapytałem go czy znalazł jakieś kapliczki pobiegł gdzieś w rejon Izuala zrobil tp i zapytał czy o to mi chodziło (jakaś konstrukcja tam stała i myślał że to coś takiego jak ,,They have mirrors in hell" ze starych Medianów). Z własnego doświadczenia ci mówię - to się nie sprawdzi. Lepiej się uczy kogoś budując od początku dobre skojarzenia. Shrine ma kojarzyć się z craftingiem, a nie kapliczka z rzemiosłem bo potem będą ci biegać dookoła ołtarza Kowala w piekle albo tropem tego z a1 wejdą do CoV i powiedzą że kapliczki to zbyt trudna sprawa.
Nigdzie także nie napisałem iż moim zamiarem było przetłumaczenie dokumentacji MXL na język ojczysty. Moim zamiarem jest podzielić się swoją wiedzą z Rodakami, którzy nie znają się na tym modzie, a chcą nauczyć się jak grać.
I nie ma co się popisywać bo wyjdzie tylko na to że ,,zapomniał wół jak cielęciem był". Znam pełno typków na serwerze, którzy wywalili kasę na SbS, Dementia, Titan Steps i jeszcze inne epickie itemki, których nigdy w życiu nawet na oczy w grze nie widziałem, a potem się okazuje że nie potrafią z tym gearem oraz 100% zrealizowany buildem z jakiegoś poradnika nawet ubić andy na destro, a co dopiero zrobić jakiś uber. A ja potrafię chociaż gram na własnych buildach i w wiekszości przypadków z gearem własnej roboty.
@hellgrind, moje ,,wprowadzanie ludzi w błąd" opieram nie tylko na własnym doświadczeniu, opieram je też na rozmowach z uczestnikami moddowania gry, na poradach graczy, którzy kiedyś uczyli mnie tej gry (po moim pojawieniu się na sw). Tu nie ma sprawdzonych receptur, efekt wielu rozwiązań jest często podobny i pewne kłótnie uważam za pieniactwo, podczas gdy inne, o ile prowadzą do jakiegoś sensownego celu, są niekiedy warte poświecenia im kawałka swojego życia. Wyjaśnij mi więc - jaki ma sens zebranie dwóch obozów farmerów, z których jeden udowodni że mając kolosalny dmg ubija diablo w 1/24 sekundy i cieszy się z dropu 6 SU, a drugi będzie popisywał się necromantami z 1000+ mf, którzy po jednej grze z ta, torajan, k3ba mają po 20 SU w plecaku? Podobne problemy miałem z miłośnikami UHC z czasów XVc, którzy uważali że dzięki ich tysiącom dmg są najlepsi total, w tym na pvp. A ja im udowodniłem że postać ze 128-216 dmg sama robi wszystkei ubery i jeszcze może im dokopać na pvp. I kto ma rację gdy obie strony ją mają? Bo ja się zgadzam że UHC był w swoich czasach op, ale w dalszym ciągu nie widzę by miał być jedyną solucją na przejście gry oraz by miał być taki niepokonany.
Pisz tu proszę to, co może pomóc nowicjuszom.
Jeżeli szukasz tematu pt. ,,kto ma większą pałę" to mogę dla ciebie taki popełnić - dla dzieci i młodzieży wszystko.